Συχνές Ερωτήσεις Β2Β

Είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα, που απευθύνεται αποκλειστικά για πελάτες χονδρικής (Καταστήματα).

Γίνετε μέλος με  απλά βήματα:

Επικοινωνείτε με την Natura Siberica  για την ενεργοποίση διαδικασίας δημιουργίας λογαριασμού .Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής και μετά τον απαραίτητο έλεγχο των στοιχείων σας, πραγματοποιείται αρχικά τηλεφωνική επιβεβαίωση της ενεργοποίησης του λογαριασμού σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον δηλωθεί το email σας ΔΕΝ μπορεί να αλλάξει. Φροντίστε για την ορθή συμπλήρωση αυτού. Ακόμη, επιλέξτε μια διεύθυνση email που να μπορείτε να παρακολουθείτε, καθώς η επικοινωνία σας με το προσωπικό της Natura Siberica  πραγματοποιείται κυρίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

 

Παρακαλούμε να ελέγξετε τον φάκελο "Ανεπιθύμητα" στο e-mail σας. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2311293745  ή στο  [email protected]

Ελέγξτε αν συμπληρώνετε σωστά τα πεδία (αγγλικά-ελληνικά, κεφαλαία-μικρά) και αν έχετε πληκτρολογήσει ορθά στο φυλλομετρητή σας την ιστοσελίδα: http://b2b.natura-siberica.gr. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ξεχάσει τον κωδικό. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2311293745   ή στο  [email protected]

 

 

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Προφίλ Χρήστη». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τον Κωδικό Εισόδου σας, κάνετε κλικ "Αλλαγή Κωδικού Ασφαλείας», συμπληρώστε δύο (2) φορές τον νέο κωδικό πρόσβασης και πατήστε «Αποθήκευση».

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Μπορείτε να επιλέξετε το είδος που σας ενδιαφέρει από τη λίστα «Κατηγορίες Προϊόντων» ή να κάνετε «Αναζήτηση».

 

 

Η επιλογή "Αγαπημένα" (Wishlist) μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον χρήστη, όταν ο χρήστης θέλει να κάνει μία λίστα με επιθυμητά προϊόντα ανεξάρτητα από το αν σκοπεύει να τα αγοράσει και πότε. Παρακάτω περιγράφονται τα βήματα για την χρήση της συγκεκριμένης επιλογής. ΠΡΟΣΟΧΗ: Στα "Αγαπημένα" μπορείτε να προσθέσετε μόνο κωδικούς προϊόντων και όχι ποσότητες.

Βήμα 1: Ο χρήστης όσο πλοηγείται στην ιστοσελίδα μπορεί να επιλέξει το/τα προϊόν/προϊόντα που θέλει να προσθέσει στα "Αγαπημένα " κάνοντας κλικ στο δεύτερο εικονίδιο (Προσθήκη στη Wishlist) (Eικόνα 1).

Εικόνα 1

 

Βήμα 2: Για να δει ο χρήστης τη λίστα με τα αγαπημένα του προϊόντα πρέπει να επιλέξει το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά, ανάμεσα στο καλάθι και στην αναζήτηση (Εικόνα 2).

 

Εικόνα 2

 

Βήμα 3: Για να εμφανιστεί η λίστα με τα προϊόντα που προστέθηκαν στα "Αγαπημένα" (Εικόνα 3) πρέπει να επιλεχθεί το αντίστοιχο εικονίδιο που επιλέχθηκε στο Βήμα 2.

 

 

 

Εικόνα 3

 

Βήμα 4: Τέλος, αν ο χρήστης θέλει να αγοράσει τα προϊόντα που έχει προσθέσει στη λίστα με τα " Αγαπημένα", θα πρέπει να τα προσθέσει στο καλάθι αγορών, επιλέγοντας το εικονίδιο του καλαθιού (Εικόνα 4) και στην συνέχεια να υποβάλλει την παραγγελία του. Δείτε εδώ πώς πραγματοποιείται μία παραγγελία

 

 

Εικόνα 4

 

Μπείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα b2b.natura-siberica.gr και  συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέγοντας το κουμπί «Σύνδεση» . Μπορείτε εύκολα να τοποθετήσετε στο καλάθι το προϊόν που σας ενδιαφέρει, είτε από την λίστα της κατηγορίας προϊόντος, είτε μέσα από το είδος επιλέγοντας «Προσθήκη στο καλάθι». Συμπληρώνετε την επιθυμητή ποσότητα χρησιμοποιώντας τα + / - ή συμπληρώνοντας αριθμητικά τα τεμάχια. 

Στο σημείο αυτό μπορείτε να ελέγξετε την παραγγελία σας και να κάνετε αλλαγές πριν επιλέξετε «Ταμείο».Δίπλα από το κάθε προϊόν της επιλογής σας υπάρχουν οι ανάλογες ενδείξεις που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε τον αριθμό τεμαχίων  ή και να αφαιρέσετε κάποια από τα προϊόντα . Με τον επαναυπολογισμό των ποσοτήτων γινεται παραγωγή μηνύματος για τα tester. Tester ανά κωδικό, δικαιούστε μόνο όταν παραγγείλετε 6 ποσότητες και άνω για τον εκάστοτε κωδικό προϊόντος. Ο χρήστης επιλέγει εαν θέλει την προσθηκη αυτών.  Πατώντας στην ένδειξη «Συνέχεια αγορών» μπορείτε να επιστρέψετε στις κατηγορίες προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, σε περίπτωση που για παράδειγμα ξεχάσατε να προσθέσετε κάποιο προϊόν στο καλάθι σας. Αν ωστόσο είσαστε έτοιμος/η να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να πατήσετε την ένδειξη «Στο Ταμείο» και να ακολουθήσετε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα αντίγραφο της παραγγελίας σας στη διεύθυνση εμαιλ που μας έχετε δηλώσει.

Προσοχή: Σε περίπτωση που δεν λάβετε άμεσα το εμαιλ επιβεβαίωσης παραγγελίας, παρακαλούμε πολύ ελέγξετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

Δείτε εδώ το σχετικό Video οδηγιών 

Το καλάθι αγορών παραμένει ενεργό για 1 ώρα από την στιγμή που προστίθεται το πρώτο προϊόν στο καλάθι. Μετά το πέρας της 1 ώρας και εφόσον δεν έχετε προχωρήσει στην αγορά, όλα τα προϊόντα  διαγράφονται από το καλάθι αγορών σας.

Σε περίπτωση που ξέρετε ότι χρειάζεστε περισσότερο από 1 ώρα προκειμένου να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "Aγαπημένα"¨(Wishlist). Με αυτή την επιλογή μπορείτε να δημιουργήσετε μία λίστα με τα αγαπημένα σας προϊόντα και οποιαδήποτε στιγμή, όταν επιθυμείτε να μεταφέρετε αυτά τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας. Προσοχή: Η χρήση της επιλογής "Αγαπημένα"δεν σας διαβεβαιώνει πώς τα προϊόντα θα παραμείνουν διαθέσιμα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά το καλάθι αγορών.

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, αρκεί να συνδεθείτε και να μεταβείτε στο πεδίο «Προφίλ Χρήστη». Εκεί επιλέξτε «Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε τα Στοιχεία του Λογαριασμού σας,  συμπληρώστε μόνο τα πεδία που θέλετε να τροποποιήσετε και εν συνεχεία πατήστε «Αποθήκευση». Τα στοιχεία του λογαριασμού σας θα ενημερωθούν, μετά τον απαραίτητο έλεγχο ορθότητας.

Εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας,  επικοινωνήστε μαζί μας στο 2311293745   ή στο  [email protected]

 

Μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι επιλέγοντας την ένδειξη «Καλάθι» στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας ή επιλέγοντας «Μεταφορά στο καλάθι» μετά την προσθήκη είδους στο καλάθι.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Βήμα 1ο. Επιλέξτε την Τράπεζα Πειραιώς IBAN:GR2401722620005262093373360    και πληκτρολογήστε τον αριθμό iban που βρίσκεται δίπλα απο την επιλογή σας. 
  2. Βήμα 2ο. Στο ονοματεπώνυμο δικαιούχου καταχωρήστε: SIMPLE IDEAS IKΕ
  3. Βήμα 3ο.  Στο πεδίο ποσό, καταχωρήστε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.
  4. Βήμα 4ο. Στις πληροφορίες συμπληρώστε το οvoματεπώνυμο σας και τον κωδικό ηλεκτρονικής παραγγελίας. 
  5. Βήμα 5ο. Στείλτε μας το καταθετήριο με email στο  [email protected]

Η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία μεταφορών η οποία θα δρομολογήσει την αποστολή της στο χώρο σας!  Η εταιρεία μεταφορών αναλαμβάνει να παραδώσει την παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της εταιρείας. Για αγορές άνω των € 250 εκτός φόρων (ΦΠΑ)  δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για εσάς. Ωστόσο για παραγγελίες καθαρής αξίας χαμηλότερης των €250, επιβαρύνεστε εσείς με το κόστος μεταφοράς. Για παραδόσεις εντός του Νομού Θεσσαλονίκης  δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για εσάς.  Όταν η παράδοση γίνεται από μεταφορική εταιρεία τα προϊόντα παραδίδονται στο πεζοδρόμιο.

Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο [email protected]   ή καλέστε στο  2311293745.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.
  • Μέσω τηλεφώνου στο 2311293745 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 16:00).
  • Μέσω e-mail στο  [email protected].

 

 

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail   [email protected]  ή μέσω τηλεφώνου 2311293745 για την επίλυση του προβλήματος.

 

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου,  ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά 2311293745  για να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν που θέλετε να προστεθεί.

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
  • Μέσω τηλεφώνου στο 2311293745  (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
  • Μέσω  e-mail στο  [email protected]

 και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

 

 

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2311293745 (Δε-Πα 09:00-17:00), μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω e-mail στο [email protected] . Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

 

Μείνετε σε επαφή

Ασφάλεια συναλλαγών

© Copyright 2024 - NATURA SIBERICA GREECE. All rights reserved.
Designed and developed by NetApps Ltd